Повернення товару | Офіційний інтернет-магазин Villeroy & Boch
+38 067 0771748
+38 063 0771748
+38 099 6071748
Укр
0

Повернення товару

Повернення товару

Грошові кошти, в випадку сплати банківською картою, повертаються на ту ж банківську карту.

1. Повернення товару належної якості:

- Повернення або обмін товару належної якості можливий впродовж 14 днів з моменту отримання товару, при умові збереження його споживчих властивостей, товарного вигляду (відсутність ознак експлуатації, присутність оригінальної та не пошкодженої упаковки та ярликів), присутність документа, підтверджуючого оплату за товар.

- Повернення/обмін здійснюється за умови надання оформленої та підписаної заяви на повернення.

- Повернення коштів відбувається протягом 7 робочих днів, з дати одержання Продавцем товару та оформленої і підписаної Покупцем заяви на повернення.

- Для розгляду заяви на повернення необхідно надіслати нам товар та заяву на повернення, за

- адресою яка вказана в накладній, або адресу можна уточнити у менеджерів, якщо Ви отримували товар в відділенні «Нової пошти». Або, повернути товар разом з заявою на повернення в той магазин VILLEROY & BOCH, де Ви сплачували та отримували товар.

 

2. Повернення товару неналежної якості:

 

- Під товаром неналежної якості розуміється товар який не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей (тріщини, бій, некомплектний товар, виробничий дефект). Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті. Відмінності дизайну або оформлення від заявленого на сайті не являються ознаками неналежної якості.

- Покупець зобов’язується перевірити товар на цілісність та наявність видимих дефектів в момент одержання замовлення, та при наявності дефектів негайно сповістити про це менеджера, оформити та підписати акт (претензію).

- В випадку повернення товару неналежної якості при умові, що Покупець помітив дефект в момент отримання при кур’єрі, ми беремо на себе видатки по зворотній доставці замовлення.

- В випадку, якщо Покупець не перевірив замовлення при одержанні та сповістив про це пізніше (виключенням являються прихованні дефекти), Продавець не проводить заміну товару.

- Товар неналежної якості або товар, який Ви не замовляли повинен бути повернутий в оригінальній, не порушеній упаковці, з оригінальними ярликами.

- Разом з заявою на повернення/обмін необхідно надіслати копію розрахункового документа.